Hyppää pääsisältöön

Potilastietojärjestelmän päivitys 27.–28.4. hidastaa päivystyspotilaiden hoitoprosesseja Sairaala Novassa, Laukaassa ja Keuruulla. Kiireettömissä tilanteissa, joissa vaiva ei vaadi välitöntä hoitoa, toivomme asiakkaidemme odottavan maanantaihin.

Lue lisää.

Keskustele mielenterveyden ammattilaisen kanssa

Ole yhteydessä, jos kaipaat lyhytkestoista keskustelutukea mielenterveytesi tueksi. Voit ottaa matalalla kynnyksellä yhteyttä kiireettömissä, mieltä painavissa asioissa. Mielenterveyden ammattilaisen puheille pääset klikkaamalla chat-ikkunan kautta ilman ajanvarausta Asioi sähköisesti -sivullamme. Chat-ikkuna aukeaa automaattisesti.

Ennen chattiin saapumista suosittelemme täyttämään etukäteiskyselyn osoitteessa terapianavigaattori.fi – ota kyselyn antama koodi itsellesi talteen. Terapianavigaattori nopeuttaa hoitosi tarpeen arviointia.  

Ammattilaisemme ovat paikalla arkisin klo 8.30–15.30. He ohjaavat sinut tarvittaessa tarpeesi mukaisiin palveluihin. 

Huomaathan, että chat-palvelussa ei voi varata vastaanottoaikaa terveysaseman mielenterveyden ammattilaiselle tai lääkärille.

Kiireellisissä asioissa ole yhteydessä oman alueesi terveysasemaan tai sosiaali- ja kriisipäivystykseen. Myös Kriisikeskus Mobile auttaa kriiseissä.

Kenelle

Palvelumme on tarkoitettu kaikille keskisuomalaisille, pois lukien Jämsän, Kinnulan sekä ulkoistettujen terveysasemien asiakkaat.

Chatissä voit asioida nimettömästi. Tarvittaessa voimme avata videoyhteyden.

Tarvittaessa ammattilainen voi pyytää sinua tunnistautumaan.

Palvelumme on maksutonta.

Siirry verkkoasiointiin