
Keski-Suomen hyvinvointialue haluaa tuoda esille arkisen kehittämisen, jossa on omatoimisesti luotu, kokeiltu ja saatu palveluja uusiutumaan ja onnistumaan. Tavoitteenamme on yhdessä asiakas- ja potilastyötä tekevien kanssa tehdä näkyväksi arkista kehittämistä ja kehittymistä useilla tasoilla, yksittäisten ihmisten jokapäiväisessä elämässä, työyhteisöissä ja hyvinvointialueella.
– Onnistumistarinoiden kautta opimme tekemään arkista kehittämistä näkyväksi ja tunnistamaan onnistumisia arjessamme. Kun tarkastelemme pieniä ja isoja onnistumisia arjen työssä, opimme mitä kannattaa tehdä, miten onnistuimme ja millaiset asiat edistivät onnistumista. Tärkeää on olla tietoinen myös kustannuksista ja vaikuttavuudesta, asiakaspalvelupäällikkö Raija Harju-Kivinen kertoo.