Hyppää pääsisältöön

Asiakastyytyväisyys Keski-Suomen hyvinvointialueella

Keski-Suomen hyvinvointialueella asiakaskokemusta mitataan NPS (Net Promoter Score) -mittarilla. Palautteessa kysymme: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit saamaasi palvelua läheisellesi?" asteikolla 0–10 (0 = Erittäin epätodennäköisesti - 10 = Erittäin todennäköisesti).

Arvostelijat ovat vastanneet kysymykseen numeron 0-6, passiiviset 7-8 ja suosittelijat 9-10.

NPS-indeksi lasketaan vähentämällä arvostelijoiden prosenttiosuus suosittelijoiden prosenttiosuudesta. Esimerkiksi jos 70 % asiakkaista on suosittelijoita ja 20 % arvostelijoita, NPS on 50. Tulokset voivat vaihdella -100:sta (kaikki ovat arvostelijoita) +100:aan (kaikki ovat suosittelijoita).Jos NPS-pisteet ovat yli 0, voidaan ajatella, että suurin osa asiakkaista suosittelee palvelua. NPS 0-49 on hyvä, 50-69 on erittäin hyvä ja yli 70 erinomainen.

Tältä sivulta löydät palveluidemme NPS-indeksit edellisen 30 päivän ajalta. Hyvinvointialueen tavoiteluku vuodelle 2025 on yli 50.

Koko hyvinvointialue

Terveydenhuollon palvelut

Suun terveydenhuolto

Kuntoutuspalvelut

Keskitetyt erikoisvastaanotot

Mielenterveys- ja päihdepalvelut

Terveysasemat

Sairaala Nova

Alueellinen osastotoiminta

Aikuisten sosiaalipalvelut

Ikääntyneiden palvelut

Lasten ja nuorten palvelut

Vammaisten palvelut