Hyppää pääsisältöön

Hyvinvointialueen potilastietojärjestelmän käyttökatko 17.–18.5. aiheuttaa hitautta ja ruuhkaa palveluissamme. Pahoittelemme tilannetta!

Lue lisää.

Asiakastyytyväisyys Keski-Suomen hyvinvointialueella

Keski-Suomen hyvinvointialueella asiakaskokemusta mitataan NPS (Net Promoter Score) -mittarilla. Palautteessa kysymme: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit saamaasi palvelua läheisellesi?" asteikolla 0–10.

  • 0 = Erittäin epätodennäköisesti
  • 10 = Erittäin todennäköisesti

NPS-indeksi muodostuu suosittelijoiden ja arvostelijoiden suhteesta. Tällä sivulla löydät palveluidemme NPS-indeksit edellisen 30 päivän ajalta. Hyvinvointialueen tavoiteluku vuodelle 2025 on yli 50.

Koko hyvinvointialue

Terveydenhuollon palvelut

Suun terveydenhuolto

Kuntoutuspalvelut

Keskitetyt erikoisvastaanotot

Mielenterveys- ja päihdepalvelut

Terveysasemat

Sairaala Nova

Alueellinen osastotoiminta

Aikuisten sosiaalipalvelut

Ikääntyneiden palvelut

Lasten ja nuorten palvelut

Vammaisten palvelut