Asiakastyytyväisyys Keski-Suomen hyvinvointialueella
Keski-Suomen hyvinvointialueella asiakaskokemusta mitataan NPS (Net Promoter Score) -mittarilla. Palautteessa kysymme: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit saamaasi palvelua läheisellesi?" asteikolla 0–10.
- 0 = Erittäin epätodennäköisesti
- 10 = Erittäin todennäköisesti
NPS-indeksi muodostuu suosittelijoiden ja arvostelijoiden suhteesta. Tällä sivulla löydät palveluidemme NPS-indeksit edellisen 30 päivän ajalta. Hyvinvointialueen tavoiteluku vuodelle 2025 on yli 50.
- Koko Keski-Suomen hyvinvointialue
- Terveydenhuollon palvelut
- Suun terveydenhuolto
- Kuntoutuspalvelut
- Keskitetyt erikoisvastaanotot
- Mielenterveys- ja päihdepalvelut
- Terveysasemat
- Sairaala Nova
- Alueellinen osastotoiminta
- Aikuisten sosiaalipalvelut
- Ikääntyneiden palvelut
- Lasten ja nuorten palvelut
- Vammaisten palvelut