Asiakastyytyväisyys Keski-Suomen hyvinvointialueella
Keski-Suomen hyvinvointialueella asiakaskokemusta mitataan NPS (Net Promoter Score) -mittarilla. Palautteessa kysymme: "Kuinka todennäköisesti suosittelisit saamaasi palvelua läheisellesi?" asteikolla 0–10 (0 = Erittäin epätodennäköisesti - 10 = Erittäin todennäköisesti).
Arvostelijat ovat vastanneet kysymykseen numeron 0-6, passiiviset 7-8 ja suosittelijat 9-10.
NPS-indeksi lasketaan vähentämällä arvostelijoiden prosenttiosuus suosittelijoiden prosenttiosuudesta. Esimerkiksi jos 70 % asiakkaista on suosittelijoita ja 20 % arvostelijoita, NPS on 50. Tulokset voivat vaihdella -100:sta (kaikki ovat arvostelijoita) +100:aan (kaikki ovat suosittelijoita).Jos NPS-pisteet ovat yli 0, voidaan ajatella, että suurin osa asiakkaista suosittelee palvelua. NPS 0-49 on hyvä, 50-69 on erittäin hyvä ja yli 70 erinomainen.
Tältä sivulta löydät palveluidemme NPS-indeksit edellisen 30 päivän ajalta. Hyvinvointialueen tavoiteluku vuodelle 2025 on yli 50.
- Koko Keski-Suomen hyvinvointialue
- Terveydenhuollon palvelut
- Suun terveydenhuolto
- Kuntoutuspalvelut
- Keskitetyt erikoisvastaanotot
- Mielenterveys- ja päihdepalvelut
- Terveysasemat
- Sairaala Nova
- Alueellinen osastotoiminta
- Aikuisten sosiaalipalvelut
- Ikääntyneiden palvelut
- Lasten ja nuorten palvelut
- Vammaisten palvelut